--> mijn kleine opmerking over het leven in afgelegen dorpen Bogor barat.indonesia. | Kang-Mauk (Ibnu Mas'ud)

informasi menarik dan menyenangkan

www.informasibogorbarat.blogspot.com (Blog Kang Maux)

Monday, July 18, 2011

mijn kleine opmerking over het leven in afgelegen dorpen Bogor barat.indonesia.

| Monday, July 18, 2011

mijn kleine opmerking over het leven in afgelegen dorpen
Bogor barat.indonesia. er is een plek die erg verbazingwekkend dat masarakat over het aanroepen van de plaats met de naam "dorp urug" een veel plaatsen dat ik een assortiment van unieke-buitengewone unieke vinden tussen een aangepaste woning noemden ze het huis van het hoofd
zogenaamd zeiden ze het huis is al sinds het Nederlandse koloniale tijdperk, het huis ziet er nog steeds als het origineel, al zijn er lichte veranderingen als gevolg van leeftijd. gemeenschappen rond het dorp urug de meerderheid boeren .. toch waren ze leven, net als stedelijke gemeenschappen in het algemeen. in hun dagelijks leven zijn zeer compact op het gebied van wederzijdse hulp onder anderen .. zodat hun leven is heel harmonieus, voorbeeldige door mensen die niet meer schelen voor elkaar .. er is een evenement dat verbaast me als ze een "goed doel van de aarde", zeggen ze gehouden heeft tot doel hun dankbaarheid waarderen naar de maker van de oogst van de velden en hun velden ..
in het geval een stuk pengunjunggnya zelfs degenen velen die afkomstig zijn uit de stedelijke gebieden .. Ik voelde me vernederd en er trots op dat hun sociale leven menjungjung zeer hoge waarde van saamhorigheid te zien.

Misschien de volgende keer zal ik foto's plaatsen urug dorp is te wijten aan camera's digitalku opnieuw beschadigd door de val van de rivier zo mooi is in het dorp urug

Related Posts